Отказване от отговорност


Важно съобщение

Fito.bg е предназначен за насърчаване на фитнеса, бодибилдинга, здравето и благосъстоянието. Fito.bg не възнамерява да осигури медицинско лечение, съвети или диагноза. За медицинско лечение, консултации и диагностика се свържете със специалист по медицина. При спешни случаи, свържете се със службите за спешна помощ. Fito.bg и съдържанието му са предоставени такива, каквито са, без каквито и да било преки или подразбиращи се гаранции, по отношение на неговата точност, коректност, или надеждност. Вие трябва да се консултирате с лекар, ако (а) страдате от заболяване, (б) преди започване на всяко упражнение или хранителен режим, и (в) за всички лекарства, които може да използвате. Базата данни за лекарства не отговаря за всички възможни причини, предпазни мерки, взаимодействия или нежелани ефекти на лекарствата.

Тракери

Трекерите, където съществуват, могат да се използват за съхранение на личните Ви записи. Те не са предназначени да бъдат използвани или споделени с медицински лица, нито се използват за диагностициране или лечение на заболяване. Всички стойности в тях са ориентировъчни.

Базата данни за лекарства и хранителни добавки

Базата данни за лекарства не отговаря за всички възможни причини, предпазни мерки, взаимодействия или нежелани ефекти на лекарствата и хранителните добавки. Моля, консултирайте се с вашия лекар, за отговори на въпросите Ви, относно лекарствата и хранителни добавки, които са Ви били предписани.

.
В съдържанието не се съдържа конкретна държавна информация, като информация за законодателния орган или специфична за страната информация за изземване на медикаменти.

Упражнения

Упражненията и съдържанието на тренировките не са подходящи за всички потребители. Моля, внимателно да оцените Вашето фитнес ниво и да се консултирате с Вашия лекар, преди да започнете тренировъчна програма. Fito.bg и неговите доставчици не са отговорни за каквито и да било травми.

Калории

Може да се наложи да приемате повече или по-малко калории на ден, отколкото е показано. Целите се поставят въз основа на информацията, която въвеждате, като вашият пол, височина, възраст и ниво на активност. Много експерти препоръчват не по-малко от 1200 калории на ден за жените и не по-малко от 1800 калории на ден за мъжете. Консултирайте се с вашия лекар преди да започнете хранителна програма.

Нутриенти

Информация за състава на храните е получена от етикетите на съответните продукти или от докладите за диетични референтните количества за прием на Националната академия на науките - САЩ (NAS).