1. Начало
  2. Хранене
  3. Хранителни режими
Хранителен режим за отслабване базиран на периодично гладуване

Хранителен режим за отслабване базиран на периодично гладуване

режим за отслабване с периодично гладуване 3 пъти седмично
Подходящ за мъже и жени отслабване

четиво за 1 мин.
Хранителен режим за отслабване базиран на периодично гладуване

Периодичното гладуване е метод за редукция на енергията чрез циклично гладуване в интервали от 20 до 36 часа, които се повтарят с определена периодичност. Целта е да е намали общото количество енергия, консумирана от отслабващия на фона на неговия енергоразход във времето. Този хранителен режим представлява схема за периодично гладуване 3 пъти седмично. Тази система е вид калорийна и въглехидратна ротация и притежава всички положителни страни върху инсулиновите нива. Тя позволява постигане на отрицателен калориен баланс на седмичен принцип и по-голям потенциал, за намаляване на седмичните килокалории в сравнение с монотонните режими, тъй като много от хората са способни да издържат известно време без храна, след което да се нахранят, а не да се ограничават всеки ден.


 

Периодично гладуване ( Intermittent fasting )

Научете повече за Периодично гладуване ( Intermittent fasting )

Хранителният режим е базиран на

ккал.
Изчислете необходимите за вас калории

Ден 1
Общо калории за деня : 455.5 ккал.   Протеин : 32г.   Въглехидрати : 57г.   Мазнини : 14г.

Хранене 1 - 7:00 AM

Калроии : 152.5ккал.   Протеин : 8.68г.   Въглехидрати : 11.65г.   Мазнини : 8.13г.

Кисело мляко

Млечни и яйчни пр.


Прием : 250 гр. - Калории : 152.5 ккал. | Въглехидрати : 12г. Мазнини : 8г. Протеин : 9г.

Хранене 2 - 11:00 AM

Калроии : 78ккал.   Протеин : 0.39г.   Въглехидрати : 20.72г.   Мазнини : 0.26г.

Ябълка

Плодове


Прием : 150 гр. - Калории : 78 ккал. | Въглехидрати : 21г. Мазнини : 0г. Протеин : 0г.

Хранене 3 - 15:00 PM

Калроии : 67.5ккал.   Протеин : 3.18г.   Въглехидрати : 15.17г.   Мазнини : 0.67г.

Краставица

Зеленчуци


Прием : 150 гр. - Калории : 22.5 ккал. | Въглехидрати : 5г. Мазнини : 0г. Протеин : 1г.

Домат

Зеленчуци


Прием : 250 гр. - Калории : 45 ккал. | Въглехидрати : 10г. Мазнини : 1г. Протеин : 2г.

Хранене 4 - 19:00 PM

Калроии : 157.5ккал.   Протеин : 19.98г.   Въглехидрати : 9г.   Мазнини : 5.14г.

Доматен сок

Зеленчуци


Прием : 150 гр. - Калории : 25.5 ккал. | Въглехидрати : 5г. Мазнини : 0г. Протеин : 1г.

Извара

Млечни и яйчни пр.


Прием : 100 гр. - Калории : 132 ккал. | Въглехидрати : 4г. Мазнини : 5г. Протеин : 19г.

Ден 2
Общо калории за деня : 568.3 ккал.   Протеин : 45г.   Въглехидрати : 60г.   Мазнини : 20г.

Хранене 1 - 7:00 AM

Калроии : 152.5ккал.   Протеин : 7.88г.   Въглехидрати : 12г.   Мазнини : 8.13г.

Прясно мляко

Млечни и яйчни пр.


Прием : 250 гр. - Калории : 152.5 ккал. | Въглехидрати : 12г. Мазнини : 8г. Протеин : 8г.

Хранене 2 - 11:00 AM

Калроии : 133.5ккал.   Протеин : 1.64г.   Въглехидрати : 34.26г.   Мазнини : 0.5г.

Банани

Плодове


Прием : 150 гр. - Калории : 133.5 ккал. | Въглехидрати : 34г. Мазнини : 0г. Протеин : 2г.

Хранене 3 - 15:00 PM

Калроии : 115.8ккал.   Протеин : 4.23г.   Въглехидрати : 4.31г.   Мазнини : 9.99г.

Бадеми

Ядки и семена


Прием : 20 гр. - Калории : 115.8 ккал. | Въглехидрати : 4г. Мазнини : 10г. Протеин : 4г.

Хранене 4 - 19:00 PM

Калроии : 166.5ккал.   Протеин : 30.79г.   Въглехидрати : 9.08г.   Мазнини : 1.72г.

Краставица

Зеленчуци


Прием : 250 гр. - Калории : 37.5 ккал. | Въглехидрати : 9г. Мазнини : 0г. Протеин : 2г.

Риба тон

Риба и рибни продукти


Прием : 150 гр. - Калории : 129 ккал. | Въглехидрати : 0г. Мазнини : 1г. Протеин : 29г.

Ден 3
Общо калории за деня : 979.82 ккал.   Протеин : 87г.   Въглехидрати : 90г.   Мазнини : 30г.

Хранене 1 - 7:00 AM

Калроии : 292.5ккал.   Протеин : 7.54г.   Въглехидрати : 62.54г.   Мазнини : 3.14г.

Овесени ядки

Зърнени храни


Прием : 50 гр. - Калории : 151 ккал. | Въглехидрати : 26г. Мазнини : 3г. Протеин : 6г.

Стафиди

Плодове


Прием : 50 гр. - Калории : 141.5 ккал. | Въглехидрати : 37г. Мазнини : 0г. Протеин : 2г.

Хранене 2 - 11:00 AM

Калроии : 177.32ккал.   Протеин : 15.57г.   Въглехидрати : 0.89г.   Мазнини : 11.79г.

Яйце ( кокоше )

Млечни и яйчни пр.


Прием : 124 гр. (2.0 броя) - Калории : 177.32 ккал. | Въглехидрати : 1г. Мазнини : 12г. Протеин : 16г.

Хранене 3 - 15:00 PM

Калроии : 294ккал.   Протеин : 35.12г.   Въглехидрати : 26.21г.   Мазнини : 4.76г.

Картофи

Зеленчуци


Прием : 150 гр. - Калории : 115.5 ккал. | Въглехидрати : 26г. Мазнини : 0г. Протеин : 3г.

Пилешко месо

Птичи продукти


Прием : 150 гр. - Калории : 178.5 ккал. | Въглехидрати : 0г. Мазнини : 5г. Протеин : 32г.

Хранене 4 - 19:00 PM

Калроии : 216ккал.   Протеин : 29.03г.   Въглехидрати : 0г.   Мазнини : 10.16г.

Телешко месо

Телешко


Прием : 150 гр. - Калории : 216 ккал. | Въглехидрати : 0г. Мазнини : 10г. Протеин : 29г.

Ден 4
Общо калории за деня : 1499.52 ккал.   Протеин : 99г.   Въглехидрати : 207г.   Мазнини : 34г.

Хранене 1 - 7:00 AM

Калроии : 449.52ккал.   Протеин : 23.33г.   Въглехидрати : 53.07г.   Мазнини : 15.99г.

Яйце ( кокоше )

Млечни и яйчни пр.


Прием : 124 гр. (2.0 броя) - Калории : 177.32 ккал. | Въглехидрати : 1г. Мазнини : 12г. Протеин : 16г.

Овесени ядки

Зърнени храни


Прием : 70 гр. - Калории : 211.4 ккал. | Въглехидрати : 36г. Мазнини : 4г. Протеин : 8г.

Мед

Сладкиши


Прием : 20 гр. - Калории : 60.8 ккал. | Въглехидрати : 16г. Мазнини : 0г. Протеин : 0г.

Хранене 2 - 11:00 AM

Калроии : 222.5ккал.   Протеин : 2.73г.   Въглехидрати : 57.1г.   Мазнини : 0.83г.

Банани

Плодове


Прием : 250 гр. - Калории : 222.5 ккал. | Въглехидрати : 57г. Мазнини : 1г. Протеин : 3г.

Хранене 3 - 15:00 PM

Калроии : 341ккал.   Протеин : 38.06г.   Въглехидрати : 32.83г.   Мазнини : 6.45г.

Хляб

Печени изделия


Прием : 50 гр. - Калории : 125 ккал. | Въглехидрати : 24г. Мазнини : 2г. Протеин : 4г.

Пилешко месо

Птичи продукти


Прием : 150 гр. - Калории : 178.5 ккал. | Въглехидрати : 0г. Мазнини : 5г. Протеин : 32г.

Краставица

Зеленчуци


Прием : 250 гр. - Калории : 37.5 ккал. | Въглехидрати : 9г. Мазнини : 0г. Протеин : 2г.

Хранене 4 - 19:00 PM

Калроии : 486.5ккал.   Протеин : 34.47г.   Въглехидрати : 64.39г.   Мазнини : 10.64г.

Картофи

Зеленчуци


Прием : 250 гр. - Калории : 192.5 ккал. | Въглехидрати : 44г. Мазнини : 0г. Протеин : 5г.

Телешко месо

Телешко


Прием : 150 гр. - Калории : 216 ккал. | Въглехидрати : 0г. Мазнини : 10г. Протеин : 29г.

Ябълка

Плодове


Прием : 150 гр. - Калории : 78 ккал. | Въглехидрати : 21г. Мазнини : 0г. Протеин : 0г.

Ден 5
Общо калории за деня : 1020.82 ккал.   Протеин : 107г.   Въглехидрати : 73г.   Мазнини : 33г.

Хранене 1 - 7:00 AM

Калроии : 292.5ккал.   Протеин : 7.54г.   Въглехидрати : 62.54г.   Мазнини : 3.14г.

Овесени ядки

Зърнени храни


Прием : 50 гр. - Калории : 151 ккал. | Въглехидрати : 26г. Мазнини : 3г. Протеин : 6г.

Стафиди

Плодове


Прием : 50 гр. - Калории : 141.5 ккал. | Въглехидрати : 37г. Мазнини : 0г. Протеин : 2г.

Хранене 2 - 11:00 AM

Калроии : 177.32ккал.   Протеин : 15.57г.   Въглехидрати : 0.89г.   Мазнини : 11.79г.

Яйце ( кокоше )

Млечни и яйчни пр.


Прием : 124 гр. (2.0 броя) - Калории : 177.32 ккал. | Въглехидрати : 1г. Мазнини : 12г. Протеин : 16г.

Хранене 3 - 15:00 PM

Калроии : 253.5ккал.   Протеин : 30.65г.   Въглехидрати : 9.08г.   Мазнини : 10.43г.

Телешко месо

Телешко


Прием : 150 гр. - Калории : 216 ккал. | Въглехидрати : 0г. Мазнини : 10г. Протеин : 29г.

Краставица

Зеленчуци


Прием : 250 гр. - Калории : 37.5 ккал. | Въглехидрати : 9г. Мазнини : 0г. Протеин : 2г.

Хранене 4 - 19:00 PM

Калроии : 297.5ккал.   Протеин : 53.48г.   Въглехидрати : 0г.   Мазнини : 7.7г.

Пилешко месо

Птичи продукти


Прием : 250 гр. - Калории : 297.5 ккал. | Въглехидрати : 0г. Мазнини : 8г. Протеин : 53г.

Интересни видео клипове



Споделете

Харесвате ли страницата?