1. Начало
  2. Хранене
  3. Хранителни режими
Ниско въглехидратен хранителен режим за отслабване

Ниско въглехидратен хранителен режим за отслабване

примерен хранителен режим за редукция на мазнините чрез нисковъглехидратна диета
Подходящ за мъже и жени отслабване

четиво за 1 мин.
Ниско въглехидратен хранителен режим за отслабване

Нисковъглехидратната диета ограничава въглехидратите в храната до минимално количество, което поддържа постоянно нивото на хормона инсулин в кръвта. В този режим, за енергия тялото използва преди всичко окисление на мазнините и в по-слаба степен на аминокиселините. Наблюдава се бързо и относително постоянно разграждане на мастна тъкан. След 4-8 седмично следване на режима, задължително трябва да се проведат 4-6 седмици поддържащ равномерно балансиран или поддържащ нисковъглехидратен хранителен режим. Желателно е провеждането на ден с високовъглехидратно меню, веднъж на всеки 5 до 7 (10 при мъжете) дни от режима. Това ще ви позволи да поддържате темпа на изгаряне на мазнини относително постоянен.


 

Ниско въглехидратна диета за отслабване ( low carb diet )

Научете повече за Ниско въглехидратна диета за отслабване ( low carb diet )

Хранителният режим е базиран на

ккал.
Изчислете необходимите за вас калории

Хранене за всеки ден
Общо калории за деня : 1501.02 ккал.   Протеин : 175г.   Въглехидрати : 20г.   Мазнини : 80г.

Хранене 1 - 7:00 AM

Калроии : 358.42ккал.   Протеин : 35.02г.   Въглехидрати : 3.71г.   Мазнини : 21.57г.

Яйце ( кокоше )

Млечни и яйчни пр.


Прием : 124 гр. (2.0 броя) - Калории : 177.32 ккал. | Въглехидрати : 1г. Мазнини : 12г. Протеин : 16г.

Яйчен белтък

Млечни и яйчни пр.


Прием : 105 гр. (3.0 броя) - Калории : 54.6 ккал. | Въглехидрати : 1г. Мазнини : 0г. Протеин : 11г.

Сирене

Млечни и яйчни пр.


Прием : 50 гр. - Калории : 126.5 ккал. | Въглехидрати : 2г. Мазнини : 10г. Протеин : 8г.

Хранене 2 - 10:00 AM

Калроии : 411.4ккал.   Протеин : 27.5г.   Въглехидрати : 1.1г.   Мазнини : 33г.

Кашкавал

Млечни и яйчни пр.


Прием : 110 гр. - Калории : 411.4 ккал. | Въглехидрати : 1г. Мазнини : 33г. Протеин : 28г.

Хранене 3 - 13:00 PM

Калроии : 320ккал.   Протеин : 55.52г.   Въглехидрати : 4.31г.   Мазнини : 7.93г.

Пилешко месо

Птичи продукти


Прием : 250 гр. - Калории : 297.5 ккал. | Въглехидрати : 0г. Мазнини : 8г. Протеин : 53г.

Маруля

Зеленчуци


Прием : 150 гр. - Калории : 22.5 ккал. | Въглехидрати : 4г. Мазнини : 0г. Протеин : 2г.

Хранене 4 - 16:00 PM

Калроии : 173.7ккал.   Протеин : 6.35г.   Въглехидрати : 6.47г.   Мазнини : 14.98г.

Бадеми

Ядки и семена


Прием : 30 гр. - Калории : 173.7 ккал. | Въглехидрати : 6г. Мазнини : 15г. Протеин : 6г.

Хранене 5 - 19:00 PM

Калроии : 237.5ккал.   Протеин : 50.64г.   Въглехидрати : 4.31г.   Мазнини : 2.63г.

Риба тон

Риба и рибни продукти


Прием : 250 гр. - Калории : 215 ккал. | Въглехидрати : 0г. Мазнини : 2г. Протеин : 49г.

Маруля

Зеленчуци


Прием : 150 гр. - Калории : 22.5 ккал. | Въглехидрати : 4г. Мазнини : 0г. Протеин : 2г.

Интересни видео клипове



Споделете

Харесвате ли страницата?