1. Начало
  2. Хранене
  3. Хранителни режими
Хранителен режим и примерно меню за отслабване чрез белтъчини

Хранителен режим и примерно меню за отслабване чрез белтъчини

отлабване чрез високопротеинова диета
Подходящ за мъже и жени отслабване

четиво за 1 мин.
Хранителен режим и примерно меню за отслабване чрез белтъчини

Високопротеиновата диета ( високобелтъчна диета ) е хранителен режим за понижаване на телесното тегло, чрез ограничаване на общото количество калории и намаляване на приема на мазнини и въглехидрати с храната, за сметка на протеина. В изготвянето на хранителния режим се включват предимно храни с високо съдържание на белтък и ниско съдържание на мазнини и въглехидрати. Първото хранене е 1 час след ставането от сън, а поради отсъствие на мазнини и въглехидрати в храната, последното хранене може да бъде непосредствено преди лягане. На всеки 5 до 7 дни е наложително консумирането на 2 до 2,5 г въглехидрати на килограм телесно тегло с храни с нисък гликемичен индекс.


 

Отслабване с високо протеинова (белтъчна) диета

Научете повече за Отслабване с високо протеинова (белтъчна) диета

Хранителният режим е базиран на

ккал.
Изчислете необходимите за вас калории

Хранене за всеки ден
Общо калории за деня : 1853.29 ккал.   Протеин : 265г.   Въглехидрати : 79г.   Мазнини : 50г.

Хранене 1 - 9:00 AM

Калроии : 353.4ккал.   Протеин : 63.48г.   Въглехидрати : 15.12г.   Мазнини : 2.49г.

Домат

Зеленчуци


Прием : 150 гр. - Калории : 27 ккал. | Въглехидрати : 6г. Мазнини : 0г. Протеин : 1г.

Шунка

Колбаси


Прием : 250 гр. - Калории : 290 ккал. | Въглехидрати : 9г. Мазнини : 2г. Протеин : 55г.

Яйчен белтък

Млечни и яйчни пр.


Прием : 70 гр. (2.0 броя) - Калории : 36.4 ккал. | Въглехидрати : 1г. Мазнини : 0г. Протеин : 8г.

Хранене 2 - 11:00 AM

Калроии : 162ккал.   Протеин : 4.9г.   Въглехидрати : 22.97г.   Мазнини : 6.16г.

Моркови

Зеленчуци


Прием : 150 гр. - Калории : 61.5 ккал. | Въглехидрати : 14г. Мазнини : 0г. Протеин : 1г.

Месо от раци

Риба и рибни продукти


Прием : 50 гр. - Калории : 100.5 ккал. | Въглехидрати : 9г. Мазнини : 6г. Протеин : 4г.

Хранене 3 - 13:00 PM

Калроии : 223.5ккал.   Протеин : 35.1г.   Въглехидрати : 9.75г.   Мазнини : 5.01г.

Пилешко месо

Птичи продукти


Прием : 150 гр. - Калории : 178.5 ккал. | Въглехидрати : 0г. Мазнини : 5г. Протеин : 32г.

Маруля

Зеленчуци


Прием : 150 гр. - Калории : 22.5 ккал. | Въглехидрати : 4г. Мазнини : 0г. Протеин : 2г.

Краставица

Зеленчуци


Прием : 150 гр. - Калории : 22.5 ккал. | Въглехидрати : 5г. Мазнини : 0г. Протеин : 1г.

Хранене 4 - 15:00 PM

Калроии : 459.5ккал.   Протеин : 62.2г.   Въглехидрати : 10.61г.   Мазнини : 17.8г.

Домат

Зеленчуци


Прием : 150 гр. - Калории : 27 ккал. | Въглехидрати : 6г. Мазнини : 0г. Протеин : 1г.

Сирене

Млечни и яйчни пр.


Прием : 250 гр. - Калории : 432.5 ккал. | Въглехидрати : 5г. Мазнини : 18г. Протеин : 61г.

Хранене 5 - 17:00 PM

Калроии : 181.89ккал.   Протеин : 22г.   Въглехидрати : 7.99г.   Мазнини : 5.78г.

Syntha-6

Брандирани продукти


Прием : 47 гр. (1.0 броя) - Калории : 181.89 ккал. | Въглехидрати : 8г. Мазнини : 6г. Протеин : 22г.

Хранене 6 - 19:00 PM

Калроии : 275ккал.   Протеин : 49.65г.   Въглехидрати : 7.18г.   Мазнини : 6.13г.

Хек

Риба и рибни продукти


Прием : 250 гр. - Калории : 237.5 ккал. | Въглехидрати : 0г. Мазнини : 6г. Протеин : 46г.

Маруля

Зеленчуци


Прием : 250 гр. - Калории : 37.5 ккал. | Въглехидрати : 7г. Мазнини : 0г. Протеин : 3г.

Хранене 7 - 21:00 PM

Калроии : 198ккал.   Протеин : 28.05г.   Въглехидрати : 5.55г.   Мазнини : 7.05г.

Извара

Млечни и яйчни пр.


Прием : 150 гр. - Калории : 198 ккал. | Въглехидрати : 6г. Мазнини : 7г. Протеин : 28г.

Интересни видео клипове



Споделете

Харесвате ли страницата?