Начало / Общност / Форуми / Още фитнес / Фитнес и другите спотове / Как да тренирате в домашни условия

Как да тренирате в домашни условия



hideboom
Мъж, 3 годишен
Фитнес ентусиаст
84 мнения

#0

Как да тренирате в домашни условия

Упражнения за горна част

Това са мускулите на ръцете, като бицепс и трицепс, гърди, корем, гръб и т.н. Съществуват много различни тренировки у дома за укрепване на горната част, като лицеви опори, употреба на гири и дъмбели. За развитие на бицепсите и трицепсите, гръбните мускули, както и коремните преси и мускулите на корема. За бърз ефект е наложително изграждането на индивидуална тренировъчна програма спрямо целите. Не бива обаче повторенията при всеки от кръговете да е под 10-15.

За разнообразяването на активностите, в интернет има много варианти за тренировка в домашни условия. Трябва просто да си пуснете клипчето и да изпълнявате същите движения.

Упражнения за долна част

Това са мускулите на краката, като прасците и бедрата. Те могат да се тренират в домашни условия чрез клякания, надигане на пръсти, извършване на странични движения с половин клекове и т.н. Заставане в положение за лицеви опори и сгъвате единия и после другия крак. Наличието на ластик, който се поставя на нивото на коленете на двата крака, ще позволи неговото разтягане чрез разгъване на крака встрани и т.н. Най-разнообразни варианти за здравословна тренировка в домашни условия също ще откриете в интернет.